Ponekad se čini da čak i profesionalni web dizajneri zaboravljaju da je tekstualni sadržaj ono što dovodi posjetitelje na web stranicu i što ih drži na web stranici, te da tekstualni sadržaj mora biti lako uočljiv i jasno čitljiv.
Tipografija se najčešće oslanja na lične afinitete dizajnera i klijenta, međutim postoje određena pravila o kojima treba voditi računa.
Zašto tipografiju ne treba shvatiti olako i u čemu se ogleda njen značaj?
- Tipografija je jedan od temelja brendiranja kompanije
Vizualni identitet u velikoj mjeri ovisi o dobrom logotipu i jedan je od osnovnih elemenata indentiteta brenda. Možda niste ni svjesni da vas loš, neskladan logotip koči u dobrom brendingu. Ukoliko vaš vizualni identitet sadrži font, logotip i pismo koji idu skladno ruku pod ruku, onda imate odlične elemente za dobar put brendiranja kompanije. Tipografijom pišemo slogane, tekstove, opise i moramo joj ostati dosljedni kako bi obezbijedili prepoznatljivost i uvećali vrijednost našeg brenda.
Nastavak teksta: https://mojweb.ba/web-tipografija/


